Saturday 19 September 2015

9 jest radość

wczoraj pierwszy raz od 1,5 miesiąca próbowałam założyć jedną spódnicę rozmiaru 34, którą bardzo lubię, a która była na mnie za mała, bo hodowałam tłuszcz. ta spódnica jest na mnie dobra.

stało się. wróciłam do moich dawnych ciuchów :)

potrzebowałam 6 tygodni absolutnej diety i ćwiczeń, żeby wrócić do normalnego wyglądu. co nie oznacza, że tu się zatrzymam. idzie mi wyjątkowo dobrze, więc będę kontynuować.


TYDZIEŃ 6:

sobota:
lunch: kasza, warzywa
kolacja: 2 kiełbasy na ciepło
pokolacja: sałatka (mięso, warzywa, hummus)
= dobry dzień (pokolacja to posiłek jedzony po alkoholu, jest to moja pierwsza od 5 tygodni i nie był to fast food)

niedziela:
lunch: kiełbasa, sałatka (warzywa)
kolacja: indyjskie na wynos (ryż, mięso, warzywa)
= dobry dzień

poniedziałek:
lunch: mięso, warzywa
kolacja: sałatka (ryba, warzywa)
= dobry dzień

wtorek:
lunch: mięso, warzywa
kolacja: sałatka (ryba, warzywa)
dodatkowo: banan
= dobry dzień

środa:
lunch: ryba, warzywa
kolacja: dużo zakazanych rzeczy
= zjebałam, byliśmy ze znajomymi w orientalnej restauracji i tak się rozpędziłam z próbowaniem dziwnych dań, że nie patrzyłam za bardzo na to, co jem, ani ile jem

czwartek:
lunch: ryba, warzywa
kolacja: 2 kiełbasy
dodatkowo: salami
= dobry dzień

piątek:
lunch: mięso, warzywa
kolacja: sałatka (mięso, warzywa, hummus)
= dobry dzień


hula hop update:


zwiększyłam czas do 30min, jest dobrze.

od przyszłego tygodnia notki będą bardziej osobiste, nie będę aż tak skupiać się na diecie, bardziej na tym, co dobrego i złego mi z niej wynika. wróciłam do roweru, jeżdżę do pracy. wszystko idzie w dobrym kierunku :)

2 comments:

  1. Ooo jak super :D Gratuluję Ci tego rozmiaru! Widzisz, jaka jesteś silna? Udało się :D I oby tak dalej. Nie popuszczaj , teraz musisz to utrzymać, a może wyrzeźbić ciało ? :) trzymam kciuki, żebyś osiągnęła jeszcze więcej!

    ReplyDelete
  2. Witaj! :) Szukasz aktywnej motywacji?
    Zapraszam Cię do nowego forum.
    Szukam dziewczyny, która pomoże mi je rozkręcić. Stwórzmy miejsce w którym będziemy się wszystkie wspierać i znajdować multum motywacji.
    Działajmy by od tej pory nigdy się nie poddać i nie ulec niczemu.
    www.pro-ana-2015.mojeforum.com

    ReplyDelete